Home » Συχνές ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις

Καλώς ήρθατε στην ενότητα Συχνές Ερωτήσεις (FAQ). Αυτή η ενότητα έχει σχεδιαστεί για να σας παρέχει γρήγορες και χρήσιμες απαντήσεις σε συνήθεις ερωτήσεις. Είτε αναζητάτε πληροφορίες για ένα συγκεκριμένο θέμα είτε απλώς έχετε μια γενική ερώτηση, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε. Η ομάδα των ειδικών μας έχει συγκεντρώσει μια ολοκληρωμένη λίστα με συχνές ερωτήσεις, ώστε να μπορείτε να βρείτε εύκολα τις πληροφορίες που χρειάζεστε. Περιηγηθείτε στις παρακάτω ερωτήσεις και αν δεν μπορείτε να βρείτε αυτό που ψάχνετε, μη διστάσετε να μας ρωτήσετε απευθείας. Είμαστε πάντα στην ευχάριστη θέση να βοηθήσουμε!

Δεν μπορώ να βρω τον προορισμό μου στη λίστα σας

Επικοινωνήστε μαζί μας και θα χαρούμε να σας δώσουμε μια προσφορά.

Πώς θα βρούμε την υπηρεσία μεταφοράς μας στο αεροδρόμιο;

Μόλις ολοκληρώσετε την κράτησή σας, θα σας εκδοθεί ένα κουπόνι με πλήρεις οδηγίες για το πώς να συναντήσετε τον οδηγό σας και πού θα σας περιμένει. Επίσης θα σας δοθούν τηλεφωνικοί αριθμοί, διαθέσιμοι όλο το 24ωρο, που θα αναγράφονται στο κουπόνι σας, σε περίπτωση που εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα με την εύρεση του οδηγού σας.

Εάν η πτήση μας καθυστερήσει, θα μας περιμένει η υπηρεσία μεταφορά μας;

Ναι, οι ώρες άφιξης πτήσεων παρακολουθούνται. Όσον αφορά τις καθυστερήσεις πτήσεων, τις εκτροπές, τις χαμένες συνδέσεις, η πολιτική αναμονής της εταιρίας μας είναι:
Καθυστερήσεις πτήσεων:
Περιλαμβάνονται καθυστερήσεις πτήσεων από την αρχική προγραμματισμένη ώρα πτήσης έως και 1 ώρα. Με καθυστερήσεις πτήσεων άνω της 1 ώρας θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εκ των προτέρων και θα σας ενημερώσουμε σχετικά.

Πρέπει να σας ενημερώσω για τις ώρες άφιξης/αναχώρησης της πτήσης μας;

Για μεταφορές ΑΠΟ το αεροδρόμιο (αφίξεις):
Θα πρέπει να μας δώσετε την ώρα άφιξης όπως φαίνεται στα αεροπορικά σας εισιτήρια, χωρίς τροποποίηση.
Για μεταφορές προς το αεροδρόμιο (αναχωρήσεις):
Παρακαλούμε δώστε την ώρα ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ για τη μεταφορά σας. Πρέπει να λάβετε υπόψη τον χρόνο μεταφοράς (το Google maps δίνει μια καλή ένδειξη ή επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας συμβουλεύσουμε), και επίσης να υπολογίσετε επιπλέον 2 ώρες να βρίσκεστε στο αεροδρόμιο πριν από την πτήση σας.
Παράδειγμα : Η πτήση σας είναι στις 11:50, εάν ο χρόνος μεταφοράς στο αεροδρόμιο είναι 1 ώρα, συν 2 ώρες επιπλέον πριν από την πτήση, θα πρέπει να σας παραλάβουν 3 ώρες νωρίτερα, δηλαδή στις 08:50. Συνιστάται να ελέγξετε τα στοιχεία στο κουπόνι μόλις το παραλάβετε. Ενημερώστε μας για τυχόν σφάλματα αμέσως, καθώς ενδέχεται να μην είναι δυνατή η πραγματοποίηση αλλαγών αργότερα, ειδικά σε περιόδους αιχμής. Για τυχόν αλλαγές χρειαζόμαστε ειδοποίηση 48 ωρών, γι’ αυτό ελέγξτε τις λεπτομέρειες (ειδικά την επιστροφή σας) πολύ νωρίτερα.

Πόσο χρόνο θα χρειαστείτε για να κάνουμε κράτηση;

Συνιστάται να κάνετε κράτηση όσο το δυνατόν νωρίτερα, καθώς κατά περιόδους υπάρχει η πιθανότητα να αποκλείσουμε συγκεκριμένες ημερομηνίες ή/και ώρες λόγω εξάντλησης της διαθεσιμότητας οχημάτων μεταφοράς.

Ποια είναι η πολιτική αποσκευών για τις μεταφορές;

Κάθε επιβάτης μπορεί να μεταφέρει μία αποσκευή με μέγιστο βάρος 20 κιλών (μέγιστο συνδυασμένο μέγεθος 158 εκατοστά). Οποιαδήποτε υπέρβαση του ορίου των αποσκευών πρέπει να αναφέρεται κατά την κράτηση. Για 3/4 επιβάτες με μεγάλες βαλίτσες ή/και καρότσι μωρού, παρακαλούμε κάντε κράτηση για το minivan. Στην περίπτωση που απαιτούνται επιπλέον οχήματα για τη μεταφορά μη δηλωμένων αποσκευών, ο επιβάτης είναι υπεύθυνος για την κάλυψη τυχόν επιπλέον εξόδων.

Πόσο καιρό θα περιμένει ο οδηγός στο αεροδρόμιο, αν τυχόν καθυστερήσουμε;

Ο οδηγός θα σας περιμένει μέχρι 45 λεπτά μετά την προσγείωση της πτήσης σας. Εάν καθυστερήσετε στο τελωνείο, στο τμήμα μετανάστευσης, παραλαβής αποσκευών ή απώλεια αποσκευών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να διασφαλίσετε ότι ο οδηγός σας θα περιμένει. Θα βρείτε στοιχεία επικοινωνίας στο κουπόνι σας. Εάν προβλέπετε ότι θα διαθέσετε λιγότερο χρόνο (μόνο χειραποσκευή) ή περισσότερο (μειωμένη κινητικότητα, κ.λπ.) παρακαλούμε ενημερώστε μας την ίδια στιγμή που κάνετε την κράτηση, στο πεδίο «Οποιαδήποτε πρόσθετη πληροφορία».

Παρέχετε βρεφικά/booster καθίσματα;

Παρέχουμε καθίσματα μωρού ή booster δωρεάν. Κατά την κράτηση, έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε πόσα θα χρειαστείτε.. Εάν θέλετε να φέρετε τα δικά σας καθίσματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας στην κράτησή σας.

Θέλω να ακυρώσω την κράτησή μου. Ποια είναι η διαδικασία ακύρωσης;

Υπάρχει ένας σύνδεσμος στο κάτω μέρος της αρχικής μας σελίδας για να ακυρώσετε την κράτησή σας.

Η ακύρωση της κράτησης είναι δωρεάν;

Σε περίπτωση που ακυρώσετε την κράτησή σας 48 ώρες πριν από τη συμφωνημένη ώρα παραλαβής, λαμβάνετε πλήρη επιστροφή χρημάτων. Διαφορετικά η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να μην προβεί σε καμία αποζημίωση. Για προπληρωμένες κρατήσεις, οι επιστροφές χρημάτων για ακυρώσεις θα γίνονται στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την πληρωμή εντός 7 εργάσιμων ημερών.

Ταξιδεύουμε με καροτσάκι μωρού. Πώς θα κάνουμε κράτηση;

Για να διασφαλίσετε ότι ταξιδεύετε ξέγνοιαστα και χωρίς άγχος, συσκευάστε όλα τα αντικείμενα σωστά. Να θυμάστε ότι κάθε επιβάτης έχει περιορισμένο όριο αποσκευών ανά άτομο, επομένως το παιδί σας έχει επίσης μία αποσκευή διαθέσιμη: αυτό μπορεί να ισχύει για το καροτσάκι μωρού. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι για κρατήσεις αυτοκινήτων ο χώρος αποσκευών είναι περιορισμένος. Τα αυτοκίνητά μας μπορούν να μεταφέρουν εύκολα 2 αποσκευές και ένα καρότσι. Για οικογένειες 4 ατόμων με καροτσάκι, συνιστάται κράτηση μεταφοράς με μίνι βαν για να υπάρχει αρκετός διαθέσιμος χώρος.

Δεν έχω λάβει το e-mail επιβεβαίωσης. Μπορείς να μου το στείλεις;

Θα λάβετε αμέσως ένα email κράτησης σε εκκρεμότητα όταν πατήσετε το κουμπί κράτηση τώρα. Μόλις επιβεβαιωθεί η κράτησή σας, θα λάβετε ένα άλλο email που θα είναι το ταξιδιωτικό σας κουπόνι. Καλό θα ήταν να το εκτυπώστε το και να το έχετε μαζί σας καθώς περιέχει στοιχεία επικοινωνίας έκτακτης ανάγκης. Ορισμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενδέχεται να μην ληφθούν λόγω φίλτρων κατά των ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Ελέγξτε τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας πριν επικοινωνήσετε.

Θέλω να αλλάξω την κράτησή μου. Ποια είναι η διαδικασία αλλαγής;

Μπορείτε να τροποποιήσετε την κράτησή σας ανά πάσα στιγμή έως και 48 ώρες πριν από την πραγματοποίηση της μεταφοράς. Παρακαλούμε στείλτε μας email ή καλέστε μας και θα επεξεργαστούμε το αίτημά σας.

Τι θα συμβεί αν δεν βρω τον οδηγό μου στο αεροδρόμιο;

Έχετε έναν αριθμό τηλεφώνου έκτακτης ανάγκης όλο το 24ωρο στο κουπόνι σας. Καλέστε μας και θα σας βοηθήσουμε.

Ένας από την παρέα μας είναι ΑΜΕΑ και έχει αναπηρικό καροτσάκι. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την υπηρεσία μεταφοράς;

Υποδεχόμαστε εδώ και πολλά χρόνια ταξιδιώτες με ειδικές ανάγκες, παρέχοντας τους βοήθεια. Τα μίνι βαν μας έχουν αρκετό χώρο για να μεταφέρουν ένα πτυσσόμενο αναπηρικό καροτσάκι. Ενημερώστε μας όταν κάνετε κράτηση. Αυτή η υπηρεσία απευθύνεται σε επιβάτες μειωμένης κινητικότητας. Θα απαιτηθεί κάποια κινητικότητα από το άτομο στο αναπηρικό καροτσάκι για να μπει και να βγει από το όχημα.

Είμαστε δύο άτομα που φτάνουμε στο αεροδρόμιο σε διαφορετικές ώρες και θα θέλαμε να ταξιδέψουμε μαζί στο ίδιο όχημα. Πώς θα το κάνουμε αυτό;

Κάντε κράτηση για την υπηρεσία σύμφωνα με την τελευταία πτήση άφιξης και ο οδηγός μας θα φτάσει ανάλογα. Οι επιβάτες της προηγούμενης πτήσης θα πρέπει να περιμένουν.

Ταξιδεύω μόνο με χειραποσκευές. Ο οδηγός θα είναι εκεί μόλις προσγειωθώ;

Οι οδηγοί σας περιμένουν συνήθως στο αεροδρόμιο 20 λεπτά μετά την προσγείωση της πτήσης. Εάν δεν έχετε αποσκευές, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε εκ των προτέρων.

Ποιες επιλογές πληρωμής είναι διαθέσιμες;

Πληρωμή με κάρτα (μέσω VivaPayments): Οι πελάτες μπορούν να πληρώσουν για τις υπηρεσίες τους χρησιμοποιώντας πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. Αυτή η επιλογή μπορεί να παρέχεται στο τελευταίο βήμα της κράτησής τους ή στέλνοντάς τους έναν σύνδεσμο πληρωμής εάν έλαβαν μια προσαρμοσμένη προσφορά. Ο επεξεργαστής πληρωμών μας, VivaPayments, διασφαλίζει το υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας και προστασίας για τις οικονομικές σας πληροφορίες. Μπορείτε επίσης να πληρώσετε χρησιμοποιώντας το Apple Pay και το Google Pay μέσω του VivaPayments, παρέχοντας επιπλέον άνεση και ευελιξία.

• Τραπεζική Κατάθεση: Οι πελάτες μπορούν να πραγματοποιήσουν πληρωμή για τις υπηρεσίες που προσφέρουν μεταφέροντας τα χρήματα απευθείας από τον τραπεζικό τους λογαριασμό στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας μας. Θα λάβουν τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού στο τελευταίο βήμα της διαδικασίας κράτησης ή μέσω email εάν λάβουν μια προσαρμοσμένη προσφορά.

• Μετρητά κατά την άφιξη με πρόσθετη χρέωση 10%: Αν και δεχόμαστε πληρωμές με μετρητά κατά την άφιξη, συνιστούμε στους πελάτες να πληρώσουν μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας ή τραπεζικής μεταφοράς. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι μπορεί να είναι προβληματικό για τους οδηγούς μας να εκδίδουν αποδείξεις επί τόπου και να διεκπεραιώνουν πληρωμές, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει καθυστερήσεις και ταλαιπωρία στους πελάτες μας. Εάν οι πελάτες εξακολουθούν να προτιμούν να πληρώνουν με μετρητά, θα προστεθεί επιπλέον χρέωση 10% στο συνολικό ποσό για την κάλυψη των πρόσθετων κινδύνων και δαπανών που σχετίζονται με τη διεκπεραίωση συναλλαγών με μετρητά. Ωστόσο, οι πελάτες μπορούν να αποφύγουν αυτήν την επιπλέον χρέωση επιλέγοντας να πληρώσουν μέσω κάρτας ή τραπεζικής μεταφοράς. Αυτές οι επιλογές πληρωμής είναι ασφαλείς και αξιόπιστες και παρέχουν στους πελάτες την ευελιξία να πραγματοποιούν πληρωμές με την άνεσή τους.

Ποια είναι η χρέωση για παραλαβή αργά το βράδυ;

Εάν χρειάζεστε υπηρεσία μεταφοράς με ώρα παραλαβής μεταξύ 23:00 και 06:00, υπάρχει επιπλέον χρέωση 10 ευρώ. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι οδηγοί μας δουλεύουν κατά την διάρκεια της νύχτας.